Пеперуден шаби шик


Днешното ключе и пеперуда кацнаха върху едни от най-любимите ми хартии в стил Шаби шик. Придружи ги още едно голямо розово цвете, направено от рокля на Ева, малко тюл и перлено копче. Известно време таях надежда, че въпросното цвете ще украси главата на дъщеря ми, но уви това е невъзможно в близко бъдеще. Зверчето е фен само на герданите, гримовете и високите ми обувки, но не и на красивите диадеми и фибички с цветя.
 

Самата пеперуда си изрязах с ножичка по един шаблон, който си пазя, после боядисах с боя, добавих брокат, още боя този път златна, малко дистрес, две-три камъчета и стига и толкова. Ключето е изрязано с ножичка и после обилно окъпано със сребърна ембосинг пудра, след което хубаво загрято, че даже на места позагоряло, да има по-автентичен вид. 
п.с. Сега надникнах в блога на Мила и видях нейната покана за почерпка по случай блого-годинката и. Понеже ни е почерпила с торта в шаби шик стил, реших че тази картичка е наречена и обречена за нея. 

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Йееее! :)))) Знаех си, че ще има шаби-шик изпълнение с ключета и пеперуди! <3 Супер яка е! Цветето е великолепно, а в съчетание с тези хартии е истинско бижу! Браво, Кати! :-* ХОХО

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива, цветето е уникално, а ключето - доста реалистично! Ще им дойде времето и на диадемите, и на фибичките... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е Кати.Много ми хареса цветенцето-нежно и елегантно.Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е! Благодаря, че участва в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!