Маргаритки No 1 и цветови въпрос

 

Заредих тези дни една серия с любимите ми маргаритки - има няма 8 картички с тях направих и пак не ми омръзнаха... изключително интересен печат, всеки път изглежда по различен начин. Тук специално фона е от обикновен картон грундиран с гесо и после нацапан с капки дистрес мастило райска ябълка. То също е едно от любимите ми - странен цвят между оранжево, червено и розово. Хич не съм сигурна, че това е цвета на райските ябълки, но пък чичко ни Тим е надарен с богато въображение при кръщаването на мастилата си. То не са окосени ливади, солени океани, лимонади, горчици, обелена боя, ръжда, петна от орех, китайски порцелан, лавандула, маслини, изсушени рози и какво ли още не...Всички тези имена за мен означават едно - че и той възприема цветовете не само като визия, а като усещане което те носят. Светът на цветовете е особено важен за мен, именно това се крие зад страстта ми към картичките. Обожавам да съчетавам цветовете, било то в дрехи, стени и дивани или хартии и панделки. Има магия в това да видиш как се отразяват на възприятието, на настроението и емоциите на хората. Мисля че няма да ми омръзне да експериментирам в тази посока и въпреки, че и аз си имам своите любими комбинации обичам да изненадвам и себе с понякога. А вие? Коя е вашата любима цветова комбинация? Покажете ми я да я помириша :)


Предизвикателства/Challenges:  
Simons Says Stamp & Show (Use a Button)
Make My Monday - Clean and simple - Flowers

Коментари

  1. Fabulous card, thanks for joining in at Make My Monday this week
    Rosie x

    ОтговорИзтриване
  2. Great card, I love the splattered background! Thanks for joining us for this week's Simon Says Stamp and Show Challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!