July Morning и поздрави от Картишоците


Добро утро и добре дошъл на първия, специален ден от Юли. Аз ще посрещна Джулая на път за летището, но ви поздравявам с песента на Юрая Хийп и в унисон с деня искам да ви разкажа за едно ново начало.
За тези от вас, които надникват честичко в моята Къщичка не е тайна, че съм пристрастена към правенето на картички. Почти не минава ден без да направя по нещичко, а понякога и по десетина нешица. Но на малцина е известно какво правя когато не творя нещо с ръцете си. Тогава чета, ровя из нета, гледам снимки, техники  и каквото още се сетите....свързано с картички, арт журнали, скрапбукинг и тн. Е, понякога ми се случва да ходя на работа, да си играя с децата, да пия бира с приятелки, да ходя на пазар... но това са дреболии. Откакто преди около 3 години открих това хоби, то не ме оставя на мира. Краде най-нагло от съня ми, от свободното ми време, харчи парите ми и не иска да ми омръзне. Току реша, че вече съм се отегчила и нямам повече идеи и хоп - я нова техника, я ново предизвикателство, я нов цвят дистрес мастилце и всичко започва отначало, за ужас на околните....
Затова реших да озаптя малко фабриката за картички и да се заема с още нещо. Това нещо е новия блог Картишок - блог за идеи. Там ще се опитам заедно с добри приятелки да съм ви полезна. Да споделяме нещата, които са ни впечатлили, да предлагаме, вдъхновяваме, помагаме, съветваме, но също така да се учим от вас самите. Сигурна съм че всеки от нашата малка общност има какво да сподели и ще се радвам да го направи - било то с коментар, със статия, клипче или урок. Има страшно много чужди блогове с подобна насоченост, но на мен ми се искаше да имаме  наше си, само българско местенце, да си поговорим на родния език за чужбинските техники и да "откраднем" къде каквото можем за да го направим по-добре при нас. Идеите още са в зародиш, хвърчат като волни пеперуди из главите ни, но едно е ясно, искаме да местенцето да е приятно, гостоприемно и полезно. Чувствайте се у дома си!

Коментари

  1. Честит джулай, макар на път за летището, а не на плажа. Честит ти нов блог, ще го навестявам често и ще се включвам с каквото мога. Страхотна идея, успех и много забавления!

    ОтговорИзтриване
  2. Успех и от мен, Кат! Радвам се на такива свежи идеи. Пожелавам късмет на теб и новото местенце и с много кеф ще се ровя в него :) Целувки... И до скоро :)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!