Летят бели пеперуди.

Днешната картичка е от ония, които остават в мен не най-задоволително усещане. Толкова ми беше мерак да пробвам поредната техника за правене на дизайнерска хартия, че от следване на стъпките крайния резултат се получи малко....Както и да е, все пак реших да ви покажа, най-вече заради белите пеперуди. Един от новите ми печати е и изглежда че ще влиза в употреба, въпреки пословичното ми недолюбване на пеперудките.
А техниката е интересна - ще я пробвам пак с други печати и мастила и ще ви я докладвам в Картишока.
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. This is gorgeous! I love how your custom paper turned out and that flower is amazing! Thanks for joining us at IBS!

    ОтговорИзтриване
  2. I love your materials! It is my style also. ~ Christine Babick Saqui

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!