:Забързани,задъхани-така минават дните ни.

Днес две мои приятелки имат рожден ден. И двете са от БГ-мамма периода ми и емоциите свързани с бременност и деца. И двете са готини мацки, и въпреки че децата ни пораснаха, ние продължихме да си общуваме макар и по-често онлайн и много рядко офлайн. Имам доста такива познати, и въпреки че някои от тях дори нямам представа как изгледат, това не ми пречи да ги наричам "приятели". И те са такива - с тях споделям повече лични неща, отколкото с другите ми приятелки, с които пием биричка веднъж седмично.
Та се прибрах аз днес в 17:30 от работа, измолих един час време от децата и се захванах да им направя картички. Ето го и резултата:
 Това е картичката за първата. Марти ме попита стара ли е ? Ми не, някъде мой набор ако не и по-малка. Но пък има готино чувство за хумор, затова избрах едната от любимите ми две бабки да е в центъра на нейната картичка. Освен това я направих практичка - вместо да пиша пожеланията, и ги нахвърлях върху основата. Рози, кинти, фотопаратати, пътешествия (веригата не ме питайте за какво е ;) приятели, и смело устремена напред - и така до дълбоки старини. Жива и здрава да си, Херич!

Другата мацка е музикант по душа и образование. Обича да излиза на зелено и да пътешества. Не съм убедена, че лилавото е любимия и цвят, но пък на дъщеря и е със сигурност. Вечно е забързана  нанякъде, ако не за поредната 36 часова работна смяна, то търчи до училището на детето, до сервиза за колата, до някой МОЛ на пазар.. абе важното е да се тръмбова с цел устремено напред. Да си жива и здрава Ани, и да намираш време в натоварената си програма за някое и друго кафенце с тортички офлайн :).
 
 
Дай боже всекиму добри приятели - близки, далечни, офлайн, онлайн - да ги има! Това е едно от нещата, които най-много ценя в живота си - считам се за доста богат човек, именно защото имам добри приятели. Обичам ви всички, знаете си, нали.
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Fabulous card ! I love the image you used, such fun !

    Thank you for joining us at Simon Says Wednesday Challenge.

    Jo x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!