Момичето с две лица.

Тази сутрин се събудих в празна къща - децата изявили желание да ходят на градина. Явно много сме си писнали вече, с тия две седмици гледане един друг. Насладих за около три минутки на тишината и скокнах от леглото. Огледах се - бъркотия, пералнята чака, няма ядене... пуснах едно кафенце (което токущо се сетих да изпия) и запретнах ръкави... да правя картичка разбира се. Въртяха ми се разни идеи за цветовата комбинация в Картичкофурии - бежаво-кафяво-сиво-синьо ми допада много и често я използвам, но днес исках да направя момичешка картичка в тези цветове. Ето я и нея, а аз отивам да довършвам и следващата (нали съм ви казвала, че по една само не мога да работя - защо иначе въобще да вадя материалите, то за една картичка не си струва труда).

Много отдавна искам да направя такава картичка - с тайно послание. В случая използвах две от любимите ми Stamping Bella печатчета - мацката дето дава вид, че мързелува и другата - която върти смело точилката в кухнята. Двете лица на една и съща жена. Кое ви показва тя - зависи колко ви обича.






Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!