Хвърковато и пеперудено.

 Пак съм тук и пак с картичка за приятелка. То всъщност това са и основните хора, които отнасят позитивите и негативите на хобито ми - роднините и моите приятелки. Не минава повод и празник без да дотърча отнякъде с картичка, колкото красива, лична и индивидуална (умре циганката дет ме хвалеше), толкова и разкривена, омазана и грозно надписана. Но пък от сърце!

Приятелката (и колежка) е готина мацка с поглед към живота. Умее да се забавлява, има тайфа женска компания около нея, пътешества, обича цветовете, светлината и да се вдъхновява.
Бях сигурна от самото начало, че някоя от мадамите на Inslee ще и пасне веднага, само не бях сигурна коя от всичките. В крайна сметка остана розАвата - нежна, устремена и най-вече - забавляваща се. Цветя и перли - задължителен елемент като става дума за мацка. Пеперудите се явиха ненадеен акцент, направих ги по технологията на Мигито с паус и ембосинг. 

 
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Another gorgeous card, Kakichka! I want that lady's beautiful dress. Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge: You Gotta Have Friends!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!