Дневникът: ден 4

Днешният ден е телеграфен,   даже телефонен. Цял ден съм на път,  занимавам се с болни уши и ревящото дете, организиране на почерпка на родата и тн. Но все пак мога да се похваля с един колаж и една картичка. Бяха изработени с риск за живота ми - без да преувеличавам.  Представете си следната ситуация - между 10 и 13 часа през деня е,  предполага се че в 2 трябва да сме в Плевен,а аз седя по пижама и правя картички.  Мъж ми беснее зад гърба ми и скърца със зъби а аз вадя поредното дистрес мастило и мацам  ли мацам. Все пак правя картичка за мама -  трябва да е съвършенна. Доколко може  да е при тази ситуация незнам но все пак я завърших, че даже и втората направих.
Ще ви я покажа като я снимам.
А дотогава Честит празник на Картичкоправещите!  Желая ви вдъхновение,  нови материали и добри мъже които да ви траят.
Кат

Коментари

  1. Честит празник, Кат! Все хубави пожелания си ни пожелала! Възхищавам се на уравновесеното ти отношение към препускането и надбягването на семейството!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!