Дневникът: ден 10 с буболечки

Мина и този ден. Твърде тегаво обаче. Въпреки че нямах намерение да пиша лични истории от сорта на  ядох, спах, работих и тн. се оказва, че творчеството ми е една лична история. Днешната е с цвят на сополи, лоша кашлица, два броя бронхити и трети на път….. мацане с боички, но само за да накараме дребното да си изпие антибиотика (безуспешно). Батко и си хареса алумниева боя за да си направи рицарски меч… и  в цялата работа мама не успя да направи почти нищо. Мисълта ми и без друго тече бавно, затлачена от секрети и главоболие, че дори се отказах от писането на статия в Картишока, макар че почти я бях измислила. Финализирах с една мини картина в есенни цветове и още 2-3 АТС. Картината обаче може и да не оцелее като я видя на дневна светлина. Токущо виж бъде рециклирана преди да  е заживявала свой живот.
Показвам ви тага с буболечки, който направих в сряда по повод новото предизвикателство на Софи при Фуриите. Много сладка е темата – извадете калинките, бръмбърчетата, страшните паяци и дерзайте с нещо ново и различно.
bugs card
А утре чакам с нетърпение да се видя с някои от вас на Картичкофурийска среща в София.
Отсъствията са забранени! Сините очи ви гледат.

Предизвикателства/Challenges:
Card Mania - CMC#57 Tag/Етикет

Коментари

  1. Ей, Кат, събра ми очите с тоя таг. Супер се е получил! Много, много ми харесва и въпреки че съм се заканила хелоуински картички да не правя, може и да отстъпя. ;) Страхотно вдъхновение и прекрасно изпълнение! <3 Бързо оздравяване на всички и искрени извинения, че днес ме нямаше на срещата, малко сте ми далечко. :P По Коледа се надявам да ви видя!

    ОтговорИзтриване
  2. Fabulous tag. Thank you for joining us at Card Mania Challenge.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!