Коледни 2014: номер 2

Обичам да знам докъде съм стигнала в проектите си. Та по повод коледните картички за тази година съм до под кривата круша. Само две направени, а времето си тече…
Днес ви показвам картичка по скеч. По принцип ми е супер трудно да работя по скечове, като тези на Бисерка-Bearkis обаче правят изключение. Миналата или по-миналата година беше пуснала един толкова изчистен, но добре подреден скеч, че и до ден днешен го използвам. Днешния също е готин, опитайте го и вие, и покажете после при Фуриите.


219
Миналата седмица беше една от най-натоварените ми през цялата година, така че не се мярках тук, но обещавам да се поправя през следващта.

Предизвикателства: 

 The Mixed Media Card Challenge - mixed media cards  #5 {Christmas}

Коментари

  1. Хубаво е, че всяко нещо си има край, като работната седмица например. Липсваше, но съм сигурна, че ще те виждаме отново в стихията ти.
    Вече се установява коледното настроение и в твоето блог местенце. Харесва ми!
    Разпознавам тази сламена звездичка, много е нежна... Дали не пазаруваме в един и същ магазин ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ренка, определено пазаруваме в един и същ магазин :)

      Изтриване
  2. Много мила и приятна картичка, за едно страхотно пожелание! Този скеч е оказва много приятен за работа! Звездата е много красива! Очакваме завръщането!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз изоставам нещо май но няма как да пропусно този прекрасен скеч.Отивам да майсторя.Очаквайте неочакваното хи хи ....ха ха

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятна, Кат! Видях я първо при фурии. :) Искам поне още 10 пъти по толкова да са коледните ти картички до 25-ти. ;) Много красиво и нежно се е получило. Дори си загатнала религиозния аспект на празника с тази сламена звезда. :) Много ми харесва! <3 Очаквам завръщането... с компенсация за отсъствието ти през изминалата седмица! :P
    Пп: Без да упражнявам натиск, но мисля, че изоставаш от графика, който Марти беше задал. ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааа много моля - една коледна, една бебешка, два колажа, един етикет за вино, една мъжка - само още 2 трябва днес да направя и съм ок :) с графика.

      Изтриване
    2. Не съм ги видяла, не съм ги зачела. :P Сега видях поста, така че ги броя. <3 Чакам останалите с нетърпение!

      Изтриване
  5. fabulous card! looove your centerpiece!!! thanks for playing along with us at MMCC :)

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful card! Love all the layers and especially the hand made star in the front.
    Thanks for playing with us at MMCC challenge. Hoping to see you with us again in December!

    ОтговорИзтриване
  7. What a great idea. Your card has a wonderfully vintage feel to it. Thanks for playing with us at the MMCC this month.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!