NJC: Еленче и мишка в коледна премяна

Днес е ден за вдъхновение и ново предизвикателство в блога, в който всичко е разрешено - Not Just Cards Challenges. Очаквам да ви видя там, с това което правите напоследък  - няма значение дали е картичка, кутия, страница от дневник или албум.
Аз се включвам с едно пликче за подаръци. Използвах обикновено кафяво такова, тип за сандвичи и изпечатах  на него сладкото еленче на Robyn's Fetish Digital Stamps And More:
Rudolph Came to Town
232
Много е сладурско – аз го оцветих цели 4 пъти, което си е рекорд за мен  - обикновено още първия път ми писва. Оцветяването е с акрилни боички.
Второто, което направих за това предизвикателство е едно мини-портмоне за gift card или направо за парички:
231-1

Печатът е: Putting up the tree.

Толкова засега от мен, отивам да празнувам именния ден.
Кат
Предизвикателства:
CMC#60 Use a Digi / Картичка с дигитален печат

Коментари

  1. Честит имен ден, Кати! Да си здрава и винаги усмихната! Проектите са страхотни! Много ми харесват!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!