Овенът Пешо и танците. She art проектът

Запознайте се с Пешо. Той е овен. Не си пада много по цветята, но ги яде когато няма нишо друго. Има си другарче - птичето Сашко. Двамата заедно си гукат и се радват на сините облачета. Откъде да знаят милите, че веднъж напуснали сигурното убежище на Джъмбо, нищо добро не ги чака. Само черно-жълта мъгла.
IMG_0327
Ако дотук нищо не ви е ясно, ще карам по същество. Това горното е основата на моят проект. Тънко платно, предназначено за радост и забавление на децата. Купува се от Джъмбо, за лев и нещо. Размер А5. И преди да ви покажа на какво се превърна след експериментa ми, бързам да се оправдая.
Като предложих темата на първата mix media размяна да е She art, изхождах от това, че доста от момичетата оцветяват дигитални печати и имат сред тях  мацки, които са подходящи за този вид творчество. Не исках да ви затруднявам, даже напротив. И толкова много се зарадвах, че се намериха желаещи да се запишат. Но от тогава насам усещам някаква бариера  - зададени въпроси, неизказано притеснение “Ще се справя ли?” Не е ли прекалено голямо това предизвикателство за мен? Дотук само Мари се включи и то с невероятно красив проект. Знам, че и другите крият по нещичко в пазвата, затова нека го покажат, не се спотайват.
Моят проект е простичък. Монохромен като цветове. Върти се около надпис, който изрязах от списанието на Капитал около нова година. Много ми допадна посланието и се чудех как най-добре да го илюстирам. Тези дни ми беше нагости едно хлапе, което не спря да въздиша по черната страница в арт журнала ми и така ми даде идея за балерината. Но без повече обяснения, ето я нея:

Замечтана, устремена, на път за щастието си. Не и трябва нищо друго. Тя е центъра и сърцето на платното ми. Тя и надписът.
kakichka art 21-2
Както виждате техники почти няма. Само много боя, малко паста и печати тук там. Шест малки цветя и една балеринска пола. Дали ви харесва не знам, но ако участвате в играта, може да приютите моята малка балерина.
И преди да ви кажа лека нощ, много ми се иска да БЛАГОДАРЯ за всички мили думи, които изрекохте и написахте тези дни по мой адрес. Няма да споменавам имена, защото ще пропусна някого, но да знаете, че ме зарадвахте много дълбоко. Ако съм успяла да ви подтикна да пробвате нови неща, то е защото вие самите сте щури, иновативни, търсещи предизвикателството творчески натури. Възхищавам се на всичко, което правите - и новото, и старото такова. Целувки и прегъдки от мен и балерината.
Кат
 
Предизвикателства:
Simon Say stamp work it Wednesday
Simon Says Stamp Monday no rules
Simon Says stamp Wednesdays anything goes
As you like it favourite project that's not a card and why? ( this is my favorite color combo, and the sentiment is great - Happiness is a movement)

Коментари

  1. Все бързам и преглеждам какво показват и пишат момичатата по блоговете си. В надпреварата с времето пропускам коментарите, а така много да ги обичам и да им се радвам. Е, сега няма как да не ти кажа, мила Кате, че съм ти много, ама много благодарна, че ми донесе журнала си и онези торби със съкровища на срещата в София. Вече свърших първия си журнал, започнах втори и съм толкова щастлива като се омажа цялата, въпреки разваления маникюр или изцапаната нова блузка... Само да измисля надписа и ще покажа и моята мадама.

    ОтговорИзтриване
  2. Имаш невероятният и рядък талант да покажеш на хората ,че притежават качества и умения за които даже не подозират и през твоите коментари нещата изглеждат като детска игра,което ги прави адски забавни и свободни от напрежение !Затова ще ти благодаря и ще ти простя за разходната част по новото увлечение(тук малко надух нещата, лично аз не съм правила кой знае какви допълнителни разходи поне за сега:)).Усмивки и хубав ден,Кате!

    ОтговорИзтриване
  3. Балерината ти е чудесна, а заразяващото ти вдъхновение е нестихващо. Продължавай все така! Аз от три дни се пънкам да направя нещо, но все не съм доволна от резултата и ме е срам да покажа. Особено след Мари...

    ОтговорИзтриване
  4. hello Kat! gorgeous card! so glad you played along with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine! *~*

    ОтговорИзтриване
  5. Elegant image and love the graphic feel of the colors and background! Lovely card. Thanks for playing along with us at Simon Says Stamp Monday Challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!