Бебешки новини в синьо.

Здравейте приятели,  
Напоследък съм занемарила публикациите в блога, но лятно време е така - повече шматкане с приятели навън, дълги вечери в парка, и малко време пред работната маса. А когато е съчетано и с прекалено много служебни задачи и едно дребно разболяване, това съвсем обяснява нещата
Но нямаше как да не направя нещо за токущо родения ми племенник Георги - все пак съм леля, а не лукова глава. Имах на разположение само една вечер, в която бях малко по-добре и никакво желание в домашните да ми помогнат поне мъничко.
Най-бързото, което измислих е кутия, в която да се крият бебешките съкровища - от личен опит знам, че децата обожават да си разглеждат тези мънички тайни, трупани през годините и това ги кара да се чувстват обичани и ценени повече и от на-красивите албуми със снимки. В нашите кутии има косичка, пясък от първото море, гривничките от родилното, първо боди и куп други безценни за мен и децата дреболии.
Надявам се и Георги един ден да си разглежда с удоволствие неговите. Към голямата кутия се появи една мъничка, както и едно скромно албумче. Не ми остана време за специални снимки, защото бързах да го подаря.

 

 За майка му също имаше подаръци, още повече, че тя самата беше рожденичка миналия уикенд.
И за финал нека ви покажа сладкия повод за синьото албумче - големият малък Георги, роден на 11 юли, почти 2,5 кг - прекрасен, сладък малчуган. Да расте жив и здрав, рачешки да върви стъпка назад и три напред и да слуша батко си Дани. 
    

Коментари

  1. Жив и здрав да е, много щастлив, спокоен и обичлив! Прекрасни подаръци си им спретнала!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!