Слънчогледи и кръгъл албум за мама

Тази публикация закъсня с месец и половина. На 13.10 мама празнуваше юбилей, и аз разбира се трябваше да направя нещо красиво за нея. Преди да ви покажа какво е, отварям скоба.
(Все по-трудно ми става да измислям с какво да изненадам най-близките си хора. Толкова картички и други дреболии съм им правила, че те някак очакват повече. А и аз като гледам подаръците си наредени на секцията в хола, искам да виждам градация, а не застой. Затова винаги творя в последния момент за любимите си хора, и не винаги успявам да реализирам по най-добрия начин идеите си. )
Но тук смея да твърдя, че случая е точно обратния. Подаръкът от самото начало се въртеше около макове или слънчогледи.
Финално избрах слънчовците - поръчах на мама пано за стена с поле от слънчогледи и започнах да мисля как да изглежда албума, в който да събера снимки на любимите и внуци.
Имах точно един лист хартията от naborsata.com  и го отделих за вдъхновение. После, гледайки го ми хрумна идеята албумът да  под формата на полукръг. Имах си една джаджа от Лидл, която реже перфектни кръгове до 30 см, така че с нея започнах да оформям полукръгове от мукава и бирен картон. Видях голям зор да ги направя еднакви, защото всъщност са по-големи от полукръг. Направих поне десетина, които доста се разминаваха в размера си. Финално подбрах шестте почти еднакви и това беше основата на албума.



После дойде втората трудност - да намеря как вътрешността да си ходи с външната корица и самотния ми слънчоглед на нея. Добре, че се сетих за едни страхотни големи слънчогледови печати, които migito.com ми беше правила преди време за една сватба. Залепих различни нюанси жълто-оранжева хартия и след това с няколко печата имитирах десена на корицата. Получи се доста добре - самите слънчогледи оцветявах с акварелните боички на Прима и стана много лесно.

Крайния вариант навяваше слънчево настроение - защото майка ми, освен че е разкошен човек и ние всички безкрайно много я обичаме, тя грее като слънчице и сплотява хората около себе си. Така че албумът имаше няколко внушения, но мисля всичките се получиха на един дъх. Винаги става така, когато правиш нещо с желание и вдъхновение.
Мама остана доволна от слънчогледовия си празник, а на мен се падна тежката задача, да мисля с какво да я изненадам за Коледа.
Предизвикателства/Challenges:  
PDE Linky Party Challenge Blog.  Theme:  Anything But A Card.
Love To Scrap Challenge Blog.  Theme:  Anything Goes.
 Inspiration Destination Challenge Blog.  Theme:  Anything Goes.

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!