Седмица 23 - отново бебешка тема

Седмица 23 мина, а аз не мога да се похваля с кой знае какво творчество. Е, освен картичките, които ви показвам по-долу направих още две, но те са за играта Познай автора в нашата фейсбук група. 

 Тази картичка направих специално за предизвикателството на Мирослава при Фуриите - рустик картичка. Обожавам този стил - всичките естествени елементи, съчетанието на грубото дърво с нежни цветенца, слънчогледите на фона на дървената врата... дантелената рокля над гумените ботуши.. селска идилия, но красива идилия. Със сигурност ще се пробвам да направя още една картичка, която да се вписва повече, но до тогава тази :)
Показвам ви още две картички, които всъщност са една в различна комбинация. Все нещо не ми харесваше и така и не я залепих.

И понеже напоследък съм основно на бебешка вълна, ето и едни съвсем набързо сътворени албум и картичка.




 Толкова за сега. Имам много мисли в главата си, мислех да ви ги споделям, но уви някой пак врътна стрелките на часовника и вече е почти 2- редно е  да се спи.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Ех, това време, дето все не достига... и жалко, защото обичам да те чета и разглеждам, а е време да тичам по задачки и аз...
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубава картичката "рустик" ...много се надявам да стигне времето и за още една красота в предизвикателството! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна рустик картичка! Фонът особено ме плени - интересен и уникален е! Ще очаквам уроче и предполагам не само аз :) Благодаря ти за участието в КФП 339!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!